Vaadi nämä asiat digimarkkinoinnin kumppaniltasi

Mihin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota digimarkkinoinnin kumppania valitessa? Ethän heitä rahojasi hukkaan ilman näkyviä tuloksia? Digitaalisen markkinoinnin suuri etu on sen läpinäkyvyys ja mitattavuus, joten digimarkkinoinnin kumppanilta kannattaa vaatia tuloksia siitä, miten markkinointi toimii.

Tilinhoito on parempi vaihtoehto yksittäiselle markkinointikampanjalle

Digitaalinen markkinointi on pitkäjänteistä työtä. Sen tarkoituksena ei ole käyttää mainosbudjettia miten sattuu, vaan olennaista on kehittää ja parantaa mainontaa jatkuvasti tulosten perusteella. MarkkinointiAkatemian digimarkkinoinnin ratkaisut ja palvelut ovat perinteisen kampanjatoteutuksen sijasta tilinhoitoa. Tämä tarkoittaa sitä, että oli sitten kyse esimerkiksi Facebook-, display- tai hakusanamainonnasta, markkinointi aloitetaan tilanteeseen parhaiten sopivilla asetelmilla, minkä jälkeen seuraamme tuloksia aktiivisesti ja teemme tarvittavia muutoksia sen perusteella. Kampanjatoteutus puolestaan tarkoittaa yksittäisen mainoskampajan tekoa tietyn aikavälin aikana, mutta sen onnistumista ja tuloksia tulkitaan vasta kampanjan päättymisen jälkeen. Tilinhoidon etu on jatkuva kehitys ja tuloksiin reagoidaan nopeasti.

Parasta tilinhoidossa on se, että se on läpinäkyvää. Tiedät, mistä maksat ja mitä markkinointiin käyttämälläsi rahalla saat. Kuukausittaisen tulosraportin lisäksi saat asiantuntijaltamme toimenpideraportin, jossa kerrotaan tehdyistä muutostoimenpiteistä. Tämän lisäksi yhteyshenkilösi käy kanssasi läpi mainonnan tulokset ja tulkitsee ne sinulle puolestasi.

MarkkinointiAkatemialla fokus on aina tuloksissa. Meitä ei kiinnosta vain se, kuinka paljon klikkejä saat, vaan se, mitä tapahtuu klikkien jälkeen. Me tahdomme auttaa sinua saavuttamaan tavoitteesi, olivat ne sitten saamaan lisää yhteydenottoja, pyrkimys bränditunnettuuden tai myynnin kasvattamiseen.

Markkinoinnin toteutus asiakkaan omalta tililtä

Markkinointi tehdään aina asiakkaan omalta tililtä. Markkinointiin käytettävä päiväkohtainen budjetti laskutetaan suoraan asiakkaan luottokortilta, minkä vuoksi markkinointiin käytettävän budjetin muutoksiin on mahdollista reagoida nopeasti. Esimerkiksi, jos mainonnan todetaan toimivan hyvin, voidaan sinun toiveidesi mukaan säätää budjettia korkeammaksi tai ruuhkaisempana ajankohtana vaihtoehtoisesti pienemmäksi ilman turhaa laskutusrumbaa.

Toinen merkittävä hyöty markkinoinnin toteuttamisessa asiakkaan tililtä on, että mainonnasta kerääntyvä data tallentuu suoraan sinulle. Jos yhteistyö MarkkinointiAkatemian kanssa joskus päättyisi, sinun on helpompi jatkaa markkinointia, sillä tilejä ei tarvitse sulkea ja sinulle jää käyttöösi kaikki data, joka mainonnasta on kertynyt.

Saat parhaimmat asiantuntijat käyttöösi

Digitaalinen markkinointi koostuu monesta eri osa-alueesta, eikä kukaan ei voi olla jokaisen alan asiantuntija. Esimerkiksi kotisivujen uudistuksessa pääset hyödyntämään MarkkinointiAkatemian graafisen suunnittelijan, sisällöntuottajan ja teknisen toteuttajan ammattitaitoa ja osaamista. Oma yhteyshenkilösi on säännöllisesti yhteydessä sinuun koko yhteistyön ajan, joten et joudu selittämään toiveitasi ja sinua askarruttavia kysymyksiäsi aina eri henkilölle soittamalla asiakaspalveluun.

Ehkä tiedät selvästi, mitä tahdot digimarkkinoinnilla saavuttaa, ja kaipaat enää luotettavaa kumppania toteuttamaan suunnitelmasi. Toisaalta mieltäsi saattaa vaivata jokin markkinointiin liittyvä haaste, joka tekee yrityksellesi parhaan markkinointimallin hahmottamisen vaikeaksi. Oli lähtötilanteesi mikä hyvänsä, me autamme sinua kehittämään yrityksesi kannalta parhaimmat ja tehokkaimmat toimintatavat.

Pyydä tarjous!

Veera Pelkonen

MarkkinointiAkatemian oman markkinoinnin parissa työskentelevä Veera työstää samalla graduaan Tampereen yliopistossa.

Vapaa-ajalla onnea tuovat livemusiikki ja sunnuntaibrunssit ystävien kanssa, sekä lumilautailu ja muu sporttailu.

takaisin ylös