Tiedote: MarkkinointiAkatemia ostanut turkulaisen WordPress-toimiston Aucorin

Vauhdilla kasvava MarkkinointiAkatemia on ostanut yhden Suomen parhaista WordPress-toimistoista: 12 vuotta toiminut turkulainen Aucor tuo lisää osaamista sivustokehitykseen ja palvelumuotoiluun. Jatkossa MarkkinointiAkatemia on yksi Suomen suurimpia WordPress-toteuttajia.

”Kauppa vahvistaa osaamistamme ja kiihdyttää entisestään MarkkinointiAkatemian kasvua ja laajentumista Suomessa”, sanoo yrityksen toimitusjohtaja Mikko Pulkkila”Aucorin työntekijät ovat korkean tason ammattilaisia, joilla tulee olemaan tärkeä rooli yrityksessämme.”

Aucorin toimitusjohtaja ja perustaja Janne Jääskeläinen yhdessä MarkkinointiAkatemian toimitusjohtajan Mikko Pulkkilan kanssa yrityskaupan julkaisemisen yhteydessä.

Kattavat digitaalisen markkinoinnin palvelut

MarkkinointiAkatemia auttaa yrityksiä kasvamaan digitaalisen asiakashankinnan avulla tarjoten monipuolisesti erilaisia markkinoinnin palveluita tärkeimmille mainosalustoille (Google, Youtube, Facebook, Instagram, LinkedIn) sekä neuvoen yrityksiä analytiikan hyödyntämisessä ja markkinoinnin kokonaisuuden johtamisessa.

Digitaalinen markkinointi tuo kävijoitä, mutta tehokas asiakashankinta vaatii sen, että verkkosivut aikaansaavat myyntiä ja tukevat yrityksen liiketoimintaa kokonaisuutena”, sanoo Pulkkila. ”Tässä osa-alueessa Aucorin osaaminen tulee vahvistamaan palvelukokonaisuuttamme hienolla tavalla.

”Aucorilla on todella kovaa osaamista ja arvostamme erityisesti heidän kykyänsä toteuttaa erittäin haastaviakin asiakasprojekteja lean-metodeilla, mikä on kannattavaa kaikille osapuolille”, Pulkkila jatkaa.

Aucor MarkkinointiAkatemia

Visio ja kasvuvauhti vetivät puoleensa

”Oli oikea hetki yhdistyä MarkkinointiAkatemian kaltaisen toimijan kanssa. Yrityksen tulevaisuuden visio ja toiminnan poikkeuksellinen kasvuvauhti vetivät puoleensa”, kertoo Aucorin perustaja ja toimitusjohtaja Janne Jääskeläinen. ”Keskustelut sujuivat hyvin ja yhteistyö yritysten välillä tuntui luonnolliselta heti alusta saakka.”

Vuonna 2007 perustettu Aucor on kasvanut tasaisesti toimintansa aikana ja se on tunnettu korkeatasoisesta tekemisestä. Yritys on toteuttanut tuhansia projekteja ja sen asiakkaina on Suomen suurimpia yrityksiä ja brändejä.

”Aucorilla on huikeaa osaamista ja uskomme vahvasti, että voimme tuoda merkittävän lisäarvon MarkkinointiAkatemian kokonaisuuteen”, sanoo Jääskeläinen. ”Koko henkilöstömme odottaa innolla tätä uutta vaihetta, jossa pääsemme olemaan tärkeä osa yhden Suomen kiinnostavimman kasvuyrityksen tarinaa.” Lue Aucorin tiedote yrityskaupoista tästä!

Uusi toimisto Turkuun

Yrityskaupan jälkeen MarkkinointiAkatemia tulee avaamaan Turkuun suuremman toimiston, jonne yrityksen kymmenen nykyistä työntekijää muuttaa yhdessä Aucorilta siirtyvien työntekijöiden kanssa. Turkuun rekrytoidaan myös lisää työntekijöitä: tavoitteena on työllistää kaupungissa noin 50 henkilöä vuoden 2019 loppuun mennessä.

MarkkinointiAkatemia työllistää tällä hetkellä yli 100 työntekijää ja sillä on toimistot Tampereella, Helsingissä ja Turussa.

Tavoitteenamme on kasvaa vauhdilla, rekrytoida parhaat digitaalisen markkinoinnin ammattilaiset ja avata toimistoja eri puolille Suomea. Kasvun aikaansaamiseksi etsimme aktiivisesti myös uusia yrityskaupan kohteita”, kertoo Pulkkila.

Yritysten tiedot:

MarkkinointiAkatemia MAK Oy on vuonna 2013 Tampereella perustettu markkinoinnin ja digitaalisen asiakashankinnan huippuosaaja. MarkkinointiAkatemia on yksi Pohjoismaiden nopeimmin kasvavista markkinointialan yrityksistä, joka työllistää tällä hetkellä yli 100 markkinoinnin ammattilaista Tampereella, Helsingissä ja Turussa. Yritys tarjoaa monipuolisesti digitaalisen markkinoinnin asiantuntijapalveluita esim. Google ja Facebook -mainontaan sekä mitattavan markkinoinnin kokonaisvaltaiseen johtamiseen. MarkkinointiAkatemia toimii Suomen lisäksi Pohjoismaissa ja tarjoaa markkinoinnin osaamispalveluita myös kansainvälisesti. Lisätietoa: https://markkinointiakatemia.fi/

Aucor Oy on vuonna 2007 perustettu korkeatasoinen WordPress-toimisto. Aucorilla verkkopalveluasi rakentaa valiojoukko ja jälki on sen mukaista – esteettistä ja käytettävää. Tutustu Aucoriin: https://www.aucor.fi/.

Yhteystiedot:

Mikko Pulkkila
Puh. +358 447385951
mikko.pulkkila@markkinointiakatemia.fi

Janne Jääskeläinen
Toimitusjohtaja, Aucor Oy
Puh. +358 405570215
janne.jaaskelainen@aucor.fi

Markus Räikkönen
Puh. +358 401692383
markus.raikkonen@markkinointiakatemia.fi

Markus Räikkönen

Markus toimii MarkkinointiAkatemialla viestintäjohtajana sekä vastaa MAK Lab -innovaatioyksikön toiminnasta. Uusien tuotteiden kehitys sekä kansainväliset projektit kuuluvat Markuksen vastuualueeseen.

takaisin ylös