Tavoita ja sitouta asiakkaasi sisältömarkkinoinnin avulla

Sisältömarkkinointi on laaja-alainen käsite, jolla saatetaan viitata lähes kaikenlaiseen viestimiseen digitaalisissa kanavissa. Kyse on kuitenkin lähtökohtaisesti sisältöjen tuottamisesta uusien ja vanhojen asiakkaiden palvelemiseksi. Sisältömarkkinoinnin tavoitteena on tavoittaa ja sitouttaa asiakkaasi sisältöjen avulla. Kumppaninasi autamme sinua tässä prosessissa.

Tarjoa kiinnostavaa tietoa ja vakuuta osaamisellasi

Tyypillisesti sisältömarkkinointia toteutetaan kahdella tavalla. Tavoiteltavalle kohderyhmälle tarjotaan laadukasta, kiinnostavaa ja hyvin jäsenneltyä tietoa tuotteesta tai palvelusta joko artikkelien ja blogikirjoitusten muodossa tai esimerkiksi ilmaisina oppaina, jotka voi ladata yhteystietoja vastaan. Tavoitteena on se, että lukija vakuuttuu ammattitaidostanne, mikä avaa ovia myynnillenne ja valmistaa lukijaa ostoon. Näiden keinojen yhdistäminen on erinomainen tapa kasvattaa luottamusta asiakkaidenne keskuudessa.

Sisältöjen aktiivinen hyödyntäminen tukee myyntiä

Sisältömarkkinoinnin kumppaninasi luomme sisäänpäin johtavia tiedonhaun suppiloita, joiden avulla kiinnostuneesta kävijästä luodaan potentiaalinen asiakas tai liidi myyntiin. Parhaimmillaan tavoite voi olla se, että kiinnostunut kävijä ottaa yhteyttä palvelua tai tuotetta tarjoavaan tahoon itse. Useimmiten sisältömarkkinoinnin avulla pyritään kuitenkin tunnistamaan kontaktoitavia henkilöitä, jotka ovat osoittaneet mielenkiintoa tuotteita tai palveluja kohtaan. Täysin kylmän kontaktin sijasta tarjolla on lämpimämpi liidi, mikä edesauttaa myynnin toimintaa entisestään. Sisältömarkkinointi ei välttämättä tee kauppaa puolestasi, mutta polku viimeisteltyyn kauppaan lyhenee merkittävästi.

Kuinka teidän sisältönne palvelevat tavoitteitanne ja myyntiänne? Ota meihin yhteyttä ja laitetaan yhdessä sisältönne töihin!

Ota yhteyttä!
takaisin ylös