Pk-yrityksen kotisivut ovat yrityksen tärkein käyntikortti
Tämän päivän markkinoinnissa kaikki lähtee kotisivuista. Valtaosa kuluttajista ja yrityksistä tutkii ja vertailee eri toimittajavaihtoehtoja verkossa, ja siksi on liiketoimintasi kannalta välttämätöntä, että myös sinun sivustosi löytyy netistä. Sivuston on myös oltava ajanmukainen ja edustava. Jos sivustosi henkii 90-lukua, on syytä ottaa sivuston uudistaminen pikaisesti agendalle.
MarkkinointiAkatemian suunnittelemat ja toteuttamat kotisivut viestivät toiminnastasi sekä visuaalisesti että sanallisesti. Toteutamme sivuston ulkoasun toiveidesi mukaiseksi, ja painotamme teknisessä toteutuksessa erityisesti sivuston helppokäyttöisyyttä ja selkeyttä. Sivusto toteutetaan siten, että voit halutessasi päivittää sen sisältöjä itse.
Lue lisää kotisivutarjonnastamme!Laadukkaan sisällön tuottaminen ei aina onnistu kiireen ja paineiden keskellä. Lisäksi omasta tarjonnasta kertominen asiakkaalle ymmärrettävällä tavalla voi olla haasteellista. Yrittäjän on usein myös vaikea kehua itseään ja omia tuotteitaan. Tarjoamme tähän ratkaisuksi sisällöntuotantoa, jonka myötä saat sivustollesi tyylikkäät, asialliset ja ennen kaikkea myyvät tekstit, joissa painotetaan asiakkaan tietotarpeita ja näkökulmaa.
Lue lisää sisällöntuotannosta!Kampanjoilla ja optimoinnilla saat kannattavaa kauppaa
Hienoimmatkin kotisivut menevät hukkaan, jos kukaan ei löydä niitä. Nopea ja käytännöllinen ratkaisu asiakkaiden tavoittamiseen ovat erilaiset mainoskampanjat, joita voidaan toteuttaa sesonkiluonteisesti tai jatkuvina. Hakusanamainonnan avulla tavoitat ne tiedonhakijat, jotka ovat jo valmiiksi kiinnostuneita palveluistasi. Display-mainonta puolestaan auttavat sinua saat näkyvyyttä sellaisten verkon käyttäjien edessä, jotka eivät vielä osaa etsiä tuotteitasi. Sosiaalisen median markkinointi sopii molempiin käyttötarkoituksiin.
Eräs tärkeimmistä tavoista kehittää sivuston näkyvyyttä on hakukoneoptimointi, jonka myötä sivustosi tavoittaa hakutuloksissa paremmin ne tiedonhakijat, jotka etsivät tietoa palveluistasi hakukoneista. Hakukoneoptimoinnin ja hakusanamainonnan keskeisin ero on siinä, että hakusanamainonnassa maksat jokaisesta klikkauksesta – hakukoneoptimoinnissa taas edustat sivustosi sijoittumista maksuttomissa hakutuloksissa, etkä maksa klikkauksista.
Parhaat tulokset saavutetaan, kun hakusanamainonta ja hakukoneoptimointi yhdistetään: hakumainonnan mainoskustannukset todennäköisesti alenevat hakukoneoptimoinnin myötä, ja saavutat samalla parempia sijoituksia luonnollisissa hakutuloksissa.
Jukka KärkkäinenMarkkinointiakatemian suorittaman menestyksekkään hakukonemainonnan ansiosta yrityksemme ja tuotteidemme tunnettuus on kasvanut vuosi vuodelta sekä Suomessa että ulkomailla.
myyntipäällikkö
Finnsafety Oy
Me selvitämme digimarkkinointisi nykytilan veloituksetta
Pohditko, mistä juuri sinun yrityksesi kannattaisi aloittaa digimarkkinointi? Ehkä mietit, ovatko tämänhetkiset digimarkkinointisi toimenpiteet oikeita? Yksin asiaa ei kannata ihmetellä, kun voit saada näihin kysymyksiin selkeitä vastauksia markkinoinnin asiantuntijoiltamme!
Veloituksettomassa digimarkkinoinnin konsultaatiossa saat luotettavan arvion digimarkkinointisi nykytilasta ja kullanarvoiset vinkit markkinoinnin kehittämiseen.
Varaa digimarkkinoinnin konsultointiaika!