Markkinointi ei ole tukitoiminto, vaan strateginen liiketoiminnan osa-alue

Jokaisen markkinoinnin osa-alueen osaaminen täydellisesti yhden ihmisen toimesta on toiveajattelua, mutta erityisesti johtavassa asemassa olevan markkinointiammattilaisen on hyvä hahmottaa, mitä kokonaisuus pitää sisällään ja miten eri osa-alueet korreloivat keskenään. Jatkuvasti muuttuvan pelikentän osasista jokainen liittyy olennaisella tavalla toisiinsa, aina käytetyistä kanavista, budjeteista sekä tavoitteiden asettamisesta rekrytoitaviin osaajiin.

Lataa Modernin markkinoijan pelikenttä -oppaamme, jossa syvennytään niin strategiatyöhön, kanavakohtaiseen tekemiseen kuin asiantuntijarekrytointiin ja rekrymarkkinointiinkin. Sparraamme mielellämme aiheesta myös lisää, joten älä epäröi ottaa meihin yhteyttä!

Lataa ilmainen Modernin markkinoijan pelikenttä -opas!

Oppaassa käsitellään mm.

  • Markkinointstrategian ja -budjetin muodostamista
  • Myynnin ja markkinoinnin välistä yhteistyötä
  • Taktisia toimenpiteitä eri kanavissa
  • Asiantuntijoiden rekrytointia sekä tehokasta rekrymarkkinointia
  • Analytiikkaa markkinoinnin kulmakivenä

Kokonaisuus vaatii paljon tietotaitoa ja resursseja toimiakseen täydellä tehollaan, eikä yksi ihminen voikaan hallita kaikkea täydellisesti. Siksi terve kyseenalaistaminen, oikean kumppanin valinta sekä toimivan tiimin rakentaminen ovatkin avainasemassa tehokkaan kokonaisuuden pyörittämisessä. Vinkkejä tähän sekä moneen muuhun löydät oppaastamme.

Lataamalla oppaan liityt samalla MarkkinointiAkatemian uutiskirjelistalle, josta voit halutessasi poistua koska tahansa. Uutiskirjeessä saat sähköpostiisi tiedon uusimmista blogiteksteistämme, sekä kerromme sinulle ajankohtaisista aiheista, kuten tuotteidemme kampanjatarjouksista ja tapahtumistamme.

Lataa ilmainen opas jättämällä yhteystiedot

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
takaisin ylös