Ota nämä asiat huomioon hakukoneoptimoinnissa

Tänä päivänä jokaisen yrityksen on löydyttävä hakukoneista, jotta kaduilta verkkoympäristöihin siirtyneet asiakkaat voidaan tavoittaa. Käyttäjät etsivät hakukoneista tietoa erilaisilla hakusanoilla, joista suurin osa klikkaa vain muutamaa ensimmäistä hakutulosta. Mikäli haluat napata asiakkaita vierailemaan yrityksesi verkkosivustolla, hakukoneoptimointi on välttämätöntä ja ratkaisu kivuta hakutuloksissa paremmille sijoille.

Yksinkertaisimmillaan hakukoneoptimoinnin tarkoituksena on, että

  • sivusto palvelee käyttäjäänsä mahdollisimman hyvin
  • sivusto on hakukoneille ymmärrettävää ja selkeää.

Lataa ilmainen hakukoneoptimoinnin opas!

Tässä oppaassa kerromme

  • Mitä hakukoneoptimointi käytännössä tarkoittaa
  • Mitä asioita hakukoneoptimoinnissa tulee ottaa huomioon niin sisältöjen kannalta kuin teknisen optimoinnin saralla
  • Miten hakukonemainonta (Google Ads, ent. Adwords) ja hakukoneoptimointi eroavat toisistaan
  • Jos hakukoneoptimointi ei ole oma mielenkiinnon kohde, kerromme myös, mitä asioita hakukoneoptimoinnin kumppanilta kannattaa vaatia.

Lataamalla oppaan liityt samalla MarkkinointiAkatemian uutiskirjelistalle, josta voit halutessasi poistua koska tahansa. Uutiskirjeessä saat sähköpostiisi tiedon uusimmista blogiteksteistämme, sekä kerromme sinulle ajankohtaisista aiheista, kuten tuotteidemme kampanjatarjouksista ja tapahtumistamme.

Lataa ilmainen opas jättämällä yhteystiedot

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
takaisin ylös