Miksi mainostaminen Facebookissa kannattaa?

Facebook jatkaa suosiotaan käyttäjämäärien lisääntyessä tasaisesti. Facebookin algoritmin avustuksella johdatellaan maksava asiakas kohti haluttua lopputulosta – oli tavoite sitten yhteydenotto tai suora kauppa. Facebook-mainonnalla herätät ensin mielenkiintoa ja kasvatat brändin tunnettuuttasi. Mainonnan viimeisessä vaiheessa houkutellaan uudelleenmarkkinoinnin avulla verkkosivustolla vierailleet takaisin sivustolle, tarkoituksena saada mahdollisimman monta konversiota. Facebook onkin ylivoimainen mainoskanava tavoittaa tehokkaasti kylmiä yleisöjä sekä kasvattaa myyntiä.

Lataa ilmainen Facebook-markkinoinnin opas!

Facebookin monipuolisten kohdennustyökalujen ansiosta mainonnalla on helppo tavoittaa yrityksesi kannalta revelantti kohdeyleisö, eli todennäköisimmät ostajat. Mainontasi ei näin ole hakuammuntaa, vaan maksat sellaisten asiakkaiden mainosklikeistä ja -näytöistä, jotka ovat kiinnostuneita tuotteistasi ja palveluistasi.

Tässä oppaassa esitellään:

  • Facebook-markkinoinnin edut ja kannattavuus
  • Miten rakennat Facebook-mainoskampanjat: tavoitteen määrittely ja oikean kampanjamuodon valitseminen suppilomallia noudattaen.
  • Miten tunnistat osaavan kumppanin tekemään mainontaa.

Lataamalla oppaan liityt samalla MarkkinointiAkatemian uutiskirjelistalle, josta voit halutessasi poistua koska tahansa. Uutiskirjeessä saat sähköpostiisi tiedon uusimmista blogiteksteistämme, sekä kerromme sinulle ajankohtaisista aiheista, kuten tuotteidemme kampanjatarjouksista ja tapahtumistamme.

Lataa ilmainen opas jättämällä yhteystiedot

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
takaisin ylös