Miksi mainostaminen Facebookissa kannattaa?

Facebook jatkaa suosiotaan käyttäjämäärien lisääntyessä tasaisesti. Facebookin algoritmin avustuksella johdatellaan maksava asiakas kohti haluttua lopputulosta – oli tavoite sitten yhteydenotto tai suora kauppa.

Facebook ja Instagram muodostavat yhdessä mainosalustakokonaisuuden, joka on ylivoimainen tavoittavuutensa ja kustannustehokkuutensa ansiosta. Erityisesti mainonnan tehokas kohdentaminen tekee Facebookista erinomaisen kanavan tavoittaa paitsi olemassaolevat asiakkaat, myös uutta asiakaskuntaa.

Lataa ilmainen Facebook-markkinoinnin opas!

Facebookin monipuolisten kohdennustyökalujen ansiosta mainonnalla on helppo tavoittaa yrityksesi kannalta revelantti kohdeyleisö, eli todennäköisimmät ostajat. Mainontasi ei näin ole hakuammuntaa, vaan maksat sellaisten asiakkaiden mainosklikeistä ja -näytöistä, jotka ovat kiinnostuneita tuotteistasi ja palveluistasi.

Tässä oppaassa esitellään:

  • Miksi Facebook-mainonta on kannattavaa
  • Mitä eroa on julkaisujen sponsoroinnilla ja Business Managerissa tehdyllä mainonnalla
  • Miten johdatat asiakasta tuloksekkaasti kohti konversiota Facebookin algoritmin avustuksella
  • Miten hyödynnät analytiikkaa tehokkaasti mainonnan apuna.

Lataamalla oppaan liityt samalla MarkkinointiAkatemian uutiskirjelistalle, josta voit halutessasi poistua koska tahansa. Uutiskirjeessä saat sähköpostiisi tiedon uusimmista blogiteksteistämme, sekä kerromme sinulle ajankohtaisista aiheista, kuten tuotteidemme kampanjatarjouksista ja tapahtumistamme.

Lataa ilmainen opas jättämällä yhteystiedot

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
takaisin ylös