Valjasta analytiikka ohjaamaan markkinoinnin toimenpiteitäsi

Analytiikkapöhinään on helppo eksyä, sillä analytiikka on käsitteenä laaja. Yksinkertaisimmillaan analytiikka voi olla raportointia, edistyneimmillään koneoppimista ja tekoälyä. Olennaisinta on se, mitä analytiikalla voidaan tehdä ja saada aikaan siten, että siitä on hyötyä yrityksellesi.

Digitaalinen asiakashankinta alkaa analytiikan käyttöönotolla. Analytiikkaa hyödyntämällä saat tietoa, jonka avulla johdat ja ohjaat yrityksesi toimintaa kohti tavoitteitasi. Pystyt kohdistamaan markkinointitoimenpiteitäsi oikein ja saamaan lisää myyntiä parantamalla verkkopalveluasi.

Lataa ilmainen markkinointianalytiikan opas!

Digimarkkinoinnilla saadaan parhaimmat tulokset silloin, kun mainontaa tehdään siten, että mainoskampanjoita opetetaan reaaaliaikaisella datalla ajamaan kohti haluttua tavoitetta paremmin ja paremmin.

Tässä oppaassa pureudutaan mm:

  • Miksi analytiikka on olennainen osa digitaalista asiakashankintaa?
  • Mitä mittaaminen on käytännössä?
  • Miten Google ja Facebook sekä niiden algoritmit toimivat?
  • Miten hyödynnät koneoppimista mainonnassa?

Lataamalla oppaan liityt samalla MarkkinointiAkatemian uutiskirjelistalle, josta voit halutessasi poistua koska tahansa. Uutiskirjeessä saat sähköpostiisi tiedon uusimmista blogiteksteistämme, sekä kerromme sinulle ajankohtaisista aiheista, kuten tuotteidemme kampanjatarjouksista ja tapahtumistamme.

Lataa ilmainen opas jättämällä yhteystiedot

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
takaisin ylös