Hakusanamainonnalla tavoitat kuumimmat kohderyhmäsi

Hakusanamainonta on markkinointia tehokkaimmillaan. Sen avulla tavoitat ne verkon käyttäjät, jotka etsivät tietoa tuotteisiisi ja palveluihisi liittyen. Hakusanamainonta onkin syytä nähdä tiedonhakijan palveluna: sen myötä verkon käyttäjälle voidaan tarjota tehokkaasti tietoa juuri sellaisesta tuotteesta tai palvelusta, jota hän etsii ja tarvitsee.

Myös raportoitavuus ja mahdollisuus tulosten seurantaan kuuluvat hakusanamainonnan etuihin. Se on kustannustietoisen mainostajan valinta: maksat vain sivustollasi vierailevista kävijöistä – et mistään muusta!

Hakusanamainonta MarkkinointiAkatemialla

Olemme tehneet hakusanamainontaa asiakkaillemme keskimäärin 5,8 kertoimella, mikä tarkoittaa esimerkiksi 1000 euron mainosbudjetilla 5800 euron myyntiä. Kaksi kertaa suuremmalla budjetilla keskimääräinen myynti on ollut 11800 euroa!

MarkkinointiAkatemian kokeneet hakusanamainonnan asiantuntijamme pitävät huolen siitä, että saat rahoillesi vastinetta. Kuukausittaisen tulosraportin lisäksi saat asiantuntijaltamme toimenpideraportin, jossa kerrotaan tehdyistä muutostoimenpiteistä. Tämän lisäksi yhteyshenkilösi käy kanssasi läpi mainonnan tulokset ja tulkitsee ne sinulle puolestasi. Älä maksa turhasta, maksa tuloksista.

Meitä ei kiinnosta vain klikkien määrät, vaan myös se, mitä tapahtuu klikkien jälkeen!

Lataa ilmainen hakusanamainonnan opas!
Hakusanamainonta

Bing-mainonta: Kustannustehokasta asiakasvirtaa

Bing on Microsoftin hakukone, joka on kasvattanut tasaisesti osuuttaan hakukonemarkkinoilla. Vaikka Bing ei ole hakukoneena yhtä tunnettu kuin Google, on jokainen Bingin kautta sivustollesi päätynyt käyttäjä sinulle aivan yhtä arvokas kuin Googlen kautta tulleet kävijät. Bing-mainonnan etuna on kustannustehokkuus: Bing ei ole yhtä vahvasti kilpailtu hakukone kuin Google, joten klikkihinnat ovat merkittävästi edullisempia. Bingillä voit tehostaa hakumainontaa tavoittamalla enemmän suomalaisia, jos mainostat jo Googlessa.

Google-mainonta: Kärkisijoille maailman suosituimmassa hakukoneessa

Google on maailman suosituin hakukone, jossa potentiaali ostoa suunnittelevien asiakkaiden tavoittamiseen on kaikkein suurin. Suurimmalle osalle kuluttajista tiedonhaun ja ostoprosessin aloittaminen Googlen hakukoneesta on itsestään selvä valinta. Siksi jokaisen yrityksen kannattaa ehdottomasti ottaa Googlen hakukone osaksi omaa markkinointipalettiaan. Jos siis Googlen hakukone ei ole vielä mainosalustana tuttu, on nyt korkea aika valjastaa se myös sinun yrityksesi käyttöön!

Google Premier Partner

Olemme yksi Suomen kolmesta suurimmasta Googlen Premier Partner -kumppanuuden saavuttaneesta yrityksestä. Premier Partneriksi hyväksytään ainoastaan yrityksiä, jotka ovat saaneet Googlen työkaluilla merkittävää mainostuottoa ja liiketoiminnan kasvua ja kasvattaneet asiakaskuntaansa. Olemme saavuttaneet myös Bing Ads -sertifikaatin.

Google Premier Partner

Tiesitkö? Hakusanamainonta on tehokkaimmillaan silloin, kun siihen yhdistetään hakukoneoptimointia. Hakusanamainonta ja hakukoneoptimointi tukevat toisiaan mm. laajemman näkyvyyden ja suuremman vierailijamäärän saavuttamisessa, potentiaalisten hakusanojen valinnassa sekä sivustovierailujen seurannassa. Meiltä saatte hakusanamainonnan lisäksi myös hakukoneoptimoinnin ja konversio-optimoinnin palvelut.

Hakukonetiimiämme johtaa Sauli Alho. Hän on työskennellyt hakukonemainonnan parissa jo vuodesta 2006 alkaen ja kuuluu Suomen hakusanamainonnan asiantuntijoiden kokeneimpaan ja terävimpään kärkijoukkoon.

Muutetaanko sinunkin mainoseurosi myynniksi?

Jätä yhteydenottopyyntö ja digimarkkinoinnin asiantuntijamme on sinuun puhelimitse yhteydessä. Puhelinkonsultaatiossa saat luotettavan arvion markkinointisi nykytilasta ja voimme yhdessä luoda suuntaviivat markkinointisi kehittämiselle.

Räätälöidään yhdessä sinulle parhaimmat ratkaisut!

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
takaisin ylös