TwistBe saavutti merkittävää hyötyä monipuolisella mainonnan kokonaisuudella

Kokonaisvaltaisen ihonhoidon pioneeri TwistBe on kolmen kuluttajien ihonhoitotottumuksia mullistavan naisen myymälä ja verkkokauppa. Yhteistyö MarkkinointiAkatemian kanssa alkoi Google-mainonnan merkeissä alkuvuodesta 2018. Sittemmin markkinoinnin kokonaisuus on täydentynyt myös Facebook- ja Instagram-mainonnalla.

”Meidän ei ole mitenkään mahdollista pysyä perillä kaikista mainonnan eri alustoista, jotka muuttuvat jatkuvasti. Se, että meillä on kumppanina digimarkkinoinnin ammattilainen, joka työskentelee mainonnan alustojen kanssa täysipäiväisesti ja ymmärtää niitä paremmin kuin me, tekee mainonnasta tuottavaa”, kertoo TwistBen yksi perustajista Kati Partanen.

”Olemme pikkuhiljaa lisänneet eri mainoskanavia markkinoinnin palettiimme, sillä kokonaisuus on ehdottomasti se, mikä merkitsee. Lisäksi teemme itse aktiivisesti esimerkiksi podcastia, blogia ja osallistumme messuille, joten kaikki nämä tukevat toinen toisiaan”, kuvailee Partanen.

TwistBe MarkkinointiAkatemia
Kuva: Dominika Montonen-Koivisto

YouTube-mainonnalla saatiin loistavia tuloksia

Yhteistyö startattiin YouTube-mainonnalla, jonka tulokset ovat olleet loistavia. Kokonaisia katselukertoja on kertynyt lähes 144 000 kappaletta! Yhdestä katselukerrasta on maksettu keksimäärin vain 0,03 euroa.

”YouTube-mainonnan tulokset on olleet todella hyviä! Me tuotetaan itse sinne sisältö, jonka jälkeen MarkkinointiAkatemian asiantuntijat hoitavat sisältöjen mainonnan. YouTuben tuloksiin olen ollut erityisen tyytyväinen!”, Partanen kehuu.

Hakusanamainontaa on puolestaan tehty maaliskuusta 2018 saakka. Klikkauksia on kertynyt tähän mennessä yli 43 000 kappaletta. Hakusanamainonnan tarkan kohdentamisen avulla TwistBen sivulle on löytänyt ihonhoidosta kiinnostuneita asiakkaita. Tammikuusta 2018 on tehty myös Google Display -mainontaa remarketing-kohdennuksella. Bannereiden klikkauksia on tässä ajassa tullut hieman vajaa 4800!

Jokaista digimarkkinoinnin kanavaa seurataan MarkkinointiAkatemian asiantuntijoiden toimesta tarkasti, mainontaa kehitetään ja optimoidaan jatkuvasti tulosten perusteella. Näin mainontaan käytetyt eurot tuottavat oikeasti tulosta, ei pelkästään klikkejä.

Facebook- ja Instagram-mainonta ovat myöskin tuottaneet mukavasti tulosta. ”Merkittävin hyöty on kyllä ollut myynnin kasvu. Kaikki vaikuttaa kaikkeen, joten sen puolesta mulla on tästä yhteistyöstä teidän kanssa tosi hyvä fiilis – homma vaan toimii!”, Partanen kertoo.

Sujuvaa ja läpinäkyvää yhteistyötä

”Yhteistyö on ollut supersujuvaa ja läpinäkyvää. Meidän yhteyshenkilön Teemu Silvennoisen osaaminen ja ammattitaito on ollut ihailtavaa. Tulee sellainen fiilis, että MarkkinointiAkatemia oikeasti haluaa myydä sellaisia ratkaisuja, jotka ovat parhaita nimenomaan asiakkaan, eli meidän, näkökulmasta ja tuovat lisää myyntiä”, kertoo Partanen.

”Suosittelisin MarkkinointiAkatemiaa lämpimästi muille. Se, että voin ihan aidosti luottaa siihen, että te hoidatte ja teette, joten siitä iso kiitos!”

Kaipaatko kumppani hoitamaan markkinointisi, jotta saat vapaat kädet keskittyä ydinosaamiseesi? MarkkinointiAkatemialta saat aina yhteyshenkilön käyttöösi, joka varmistaa, että saat yrityksesi kannalta relevantit ratkaisut ja pysyt ajan tasalla siitä, mitä markkinoinnin saralla tapahtuu. Jätä viesti ja asiantuntijamme on yhteydessä sinuun!

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

takaisin ylös