Pitkä yhteistyö on tuonut The Body Shop Suomelle arvokasta näkyvyyttä Googlessa

The Body Shop Suomi aloitti yhteistyön MarkkinointiAkatemian kanssa jo vuoden 2014 lopussa, hakusanamainonnan merkeissä. The Body Shopin aiemmin käyttämä ulkomaalainen markkinointitoimisto oli mukava vaihtaa suomenkieliseen kumppaniin.”MarkkinointiAkatemialta otettiin yhteyttä juuri oikeaan aikaan ja oli helppo päätös vaihtaa – eikä koskaan ole kyllä kaduttanut!” iloitsee Hanna Harjunen-Soini The Body Shopilta.

The Body Shop

Tavoitteena paras mahdollinen Google-näkyvyys

The Body Shop vaihtoi verkkokauppansa alustaa kesällä 2018, minkä myötä myös hakukoneoptimoinnille tuli selkeä tarve. ”Halusimme kasvattaa Google-näkyvyyttä Google Ads -mainonnan rinnalla ja niinpä MarkkinointiAkatemia aloitti tekemään meille myös hakukoneoptimointia. Ensimmäisen kuuden kuukauden aikana tulokset ovat olleet erinomaisia, joten tämä on ollut todella tuottoisa yhteistyö”, Harjunen-Soini kertoo.

The Body Shopin hakukoneoptimointi aloitettiin puolen vuoden sopimuksella. Tuon 6 kuukauden aikana The Body Shopin verkkosivuille orgaanisten hakutulosten kautta saapuneiden kävijöiden määrä kasvoi yli 10 prosenttia ja verkkokaupan tuotto kasvoi keskimäärin lähes 9 prosenttia! Lisäksi monilla The Body Shopin liiketoiminnalle tärkeillä hakusanoilla saavutettiin Googlen hakutuloksissa ykkösijoja!

Enemmän kuin pelkkiä klikkauksia

Harjunen-Soini kertoo, että hakukoneoptimoinnin tulokset ovat näkyneet selkeästi verkkokaupan liikenteen kävijämäärän kasvuna, ja sen myötä myös tilausten määrä on kasvanut merkittävästi. ”Kun ammattilaiset hoitavat työnsä, voimme luottaa siihen, että markkinointi toimii ja tulokset puhuvat puolestaan”, Harjunen-Soini kehuu.,

The Body Shopille tulee jatkuvasti yhteydenottoja kilpailevilta digimarkkinoinnin toimistoilta. ”Ei meillä ole aikomustakaan vaihtaa mihinkään muualle, olemme erittäin tyytyväisiä MarkkinointiAkatemian kanssa työskentelyyn”, Harjunen-Soini tiivistää. ”Yhteistyö on mutkatonta ja jouhevaa; voin suositella MarkkinointiAkatemiaa lämpimästi kaikille, jotka haluavat saavuttaa tuloksia markkinoinnissa!”

The Body Shop tarjoaa eettisesti tuotetuista raaka-aineista valmistettuja kauneudenhoitotuotteita. The Body Shop on kansainvälinen ketju, jolla on yli 3000 myymälää 66 maassa. The Body Shop Suomen liikevaihto oli vuonna 2018 9,4 miljoonaa euroa.

Haluatko saavuttaa kärkipaikat hakukoneissa ja parhaimman mahdollisen Google-näkyvyyden? Jätä viesti ja asiantuntijamme on sinuun yhteydessä – suunnitellaan yhdessä parhaimmat ratkaisut!

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

takaisin ylös