Harmonikkamyynti Dýnamis saavutti tavoitteensa ja kasvoi markkinoinnin avulla alansa tunnetuimmaksi toimijaksi

Harmonikkamyynti Dýnamis on vuonna 1999 perustettu harmonikka-alan asiantuntijayritys. Omistaja Pasi Hirvosen tavoitteena oli ensin tehdä tämän alan parhaat kotisivut. Yhteistyökumppaniksi valikoitui MarkkinointiAkatemia, jonka jälkeen Dýnamiksen markkinointi on kasvatettu suureksi ja tuottavaksi kokonaisuudeksi.

”Mulla oli hatara pohja markkinoinnista ja yhteistyö eri markkinoinnin yritysten kanssa ei tuottanut tulosta. Raportointi oli huonoa enkä itsekään tiennyt, mitä olin ostanut ja mistä maksanut. Sitten mukaan kuvioihin tuli MarkkinointiAkatemia ja suunta lähti nousuun”, kuvailee omistaja Pasi Hirvonen.

Referenssi asiakastarina Harmonikkamyynti Dynamis

Tavoitteena kasvaa alan tunnetuimmaksi toimijaksi

Hirvosella oli haave: hän halusi, että Harmonikkamyynti Dýnamis on alansa tunnetuin tekijä. ”Ensimmäisenä tarve oli tehdä nettisivuista nykyaikaiset ja helposti lähestyttävät. MarkkinointiAkatemian yhteyshenkilö Kati Piilikangas on johdattanut minua tarkemmin digimarkkinoinnin saloihin, joten pikkuhiljaa markkinoinnin paletti on vain kasvanut”, Hirvonen kertoo.

”Halusin tehdä kaiken paremmin kuin kukaan muu tällä alalla. Markkinoinnin ansioista kaikki tuntevat Harmonikkamyynti Dýnamiksen ja kilpailijat soittelevat, että kuka oikein markkinointini hoitaa, kun Dýnamis näkyy kaikkialla!”, kertoo Hirvonen iloisena. ”Nykyään yhteydenottoja tulee jatkuvasti paikoista, joista ei koskaan aikaisemmin ole tullut. Tämä on tähän mennessä urani kiivain syksy, kun on elämässä ollut kiivasta jo ennen yrittäjäksi ryhtymistä!”, Hirvonen kertoo.

Nopean reagoinnin ansioista YouTube-mainos päätyi myös televisioon

MarkkinointiAkatemia tekee Harmonikkamyynti Dýnamikselle Facebook-, Instagram, hakusana-, Display ja YouTube-mainontaa. Uusille kotisivuille toteutetaan myös hakukoneoptimointia. ”Kyllä mä olen tietysti tähän sijoittanut paljon, mutta se on tuottanut moninkertaisena takaisin. Olen saanut paljon uusia asiakkaita ja yhteydenottoja kaikkialta Suomesta. Yksi asiakaskin tuumasi, että te olette kaikkialla – ja se on ollut tarkoituskin”, Hirvonen sanoo.

Facebook-mainonnalla on tavoitettu lähes 40 000 henkilöä, joista yli 3000 on vieraillut Dýnamiksen verkkosivuilla. Keskimääräinen hinta per sivustovierailija on ollut 0,23 euroa. YouTube-mainonnassa puolestaan katseluprosentti on ollut yli 30 ja yhden katselukerran hinnaksi on jäänyt ainoastaan 0,02 euroa. Dýnamikselle tehty YouTube-mainos päätyi asiakkaan pyynnöstä myös televisiomainokseksi – kiitos MarkkinointiAkatemian nopean reagoinnin.

Hakukoneoptimointia MarkkinointiAkatemia on toteuttanut Dýnamikselle maaliskuusta 2019 asti. Tähän mennessä Dýnamiksen orgaaninen liikenne on kasvanut yli 25 prosenttia hakukoneoptimoinnin aloituksen jälkeen. Tästä on hyvä jatkaa!

Sovitut yhteydenotot ja selkeät analyysit tekevät yhteistyöstä sujuvaa

”Minulla on huoleton olo, kun markkinointini lepää ammattilaisen käsissä. Yhteyshenkilöni Kati soittaa minulle aina kun on luvannut ja kertoo seikkaperäisesti mainonnan tulokset sekä tulkitsee analytiikan minulle puolestani. Kati kertoo suoraan mikä toimii ja mikä ei, sekä mitä pitää parantaa”, Hirvonen kehuu.

”Yhteistyö on helppoa, sillä kaikki kenen kanssa olen ollut MarkkinointiAkatemialta tekemisissä, ovat loistotyyppejä. Teillä on hyvät asiakasedut ja nopea reagointi – olette kyllä ihan huippufirma!”, Hirvonen tiivistää yhteistyön fiilikset.

Kun haluat jättää markkinointisi täysin osaaviin käsiin, olemme oikea kumppani sinulle. Jos puolestaan kaipaat apua tietyllä osa-alueella, hoidamme homman puolestasi. Taitavat tekijät MarkkinointiAkatemialla pitävät huolen, että saat sekä tuloksia, mutta myöskin ymmärrät markkinoinnin toimintaperiaatteet ja mitkä kanavat toimivat yrityksellesi parhaiten.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

takaisin ylös