FC Interin uudet verkkosivut boostasivat kilpailuetua ja toivat joustavuutta tekemiseen

Turkulainen jalkapalloseura ja Veikkausliigastakin tunnettu FC Inter lähti kartoittamaan sopivaa kumppania rakentamaan seuralle uudet verkkosivut, sillä vanhat eivät taipuneet enää FC Interin vaatimuksiin. ”Me tarvittiin uudet verkkosivut, joita me voimme itse ylläpitää helposti ja joustavasti”, kertoo FC Interin viestintäpäällikkö Heli Annala.

FC Inter aloitti yhteistyön MarkkinointiAkatemian kanssa vuonna 2018 YouTube-mainonnalla. ”YouTube-mainonnalla aloitettiin ja se oli myös ikään kuin näytönpaikka MarkkinointiAkatemialle, että hankimmeko myös uudet verkkosivut heidän kauttaan”, Annala kertoo. ”YouTube-mainonta onnistui hyvin, joten myös verkkosivujen teko aloitettiin.”

Helposti päivitettävät verkkosivut on kilpailuetu

Koska urheiluala on hektistä, verkkosivuja pitää pystyä päivittämään nopeasti. ”Isoja asioita tapahtuu ihan muutamien minuuttien varotusajalla ja meidän vanhoja verkkosivuja ei todella pystynyt niin nopeasti päivittämään. Meille isoin hyöty uusista verkkosivuista on se, että nyt pystymme reagoimaan kaikkeen valtavan paljon helpommin. Se on myös meille iso kilpailuetu”, Annala sanoo.

”Urheilubisnes on niin erilaista verrattuna muihin toimialoihin. Me ymmärretään, että välillä me toivotaan ihan absurdeja asioita verkkosivuihin liittyen. Mutta MarkkinointiAkatemia on onneksi toteuttanut meidän hulluimmatkin toiveet ja olemme todella tyytyväisiä lopputulokseen!”, Annala kertoo.

”Jos joku asia ei ole onnistunut, MarkkinointiAkatemia on laittanut sen onnistumaan ja selvittänyt ties mitä teitä pitkin hommat kuntoon. On todella hienoa, että jos asioiden selvittelyssä tarvitaan kolmansia osapuolia, MarkkinointiAkatemia hoitaa ne ilman että asiakasta, eli meitä ei tarvitse turhaan häiritä. Siitä olemme kiitollisia”, Annala sanoo.

Yhdessä matka jatkuu seuraavia maaleja kohti

”Maalissa ei olla, eikä halutakaan olla. Vuosittain tarkistamme, että onhan meillä kaikki tämän päivän tarvittavat elementit parhaalla mahdollisella tavalla. Meidän seuraava proggis on kasvattaa meidän verkkokauppaa ja halutaankin sen myötä vielä enemmän tässä päivässä kiinni. MarkkinointiAkatemia on loistokumppani kasvattamaan meidän tavoitteita myöskin verkkokaupan osalta”, Annala kuvailee.

Kun kaipaat kumppania ottamaan kopin markkinoinnin kokonaisuudesta tai yksittäisestä osa-alueesta, jätä viesti ja kerro meille, missä asiassa kaipaat uutta näkemystä. Jutellaan yhdessä lisää!

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

 

takaisin ylös